Uppdatering av tygtillgång

Nu har en snabb inventering blivit gjord och följande tyger finns för beställning. Observera att inga tyger finns i obegränsad tillgång utan först till kvarn gäller. Vissa tyger kan jag ta hem mer utav, information står under varje bild vad som gäller :-) Välkommen med din beställning till [email protected]
Fina randiga. Samtliga i begränsad tillgång. Passar finemang till mössor
 

Grått militärtyg, bondgården och gröna klöver. Endast små mängder här med, så skynda om ni är intresserad! :-)
 

Fina sydillafeer i beige, grön, lila och rosa. Samtliga kan tas hem med kort varsel om det skulle saknas i lager. (Så länge Sydilla själva har i lager vill säga :-))
 

Och så Sydillas monstertruckar i flera färger. Finns även orange och turkos botten att hämta hem om någon är intresserad. De gröna truckarna är dock de sista i sitt slag.
 

 
Fina tjejjiga tyger.
 
Lila med runda ljusturkosa blommor, endast lite kvar
Rosa elefanter, sista biten
Rosa apor, finns endast lite, men kan eventuellt få hem mer om det skulle ta slut
Rosa med medaljonger, sista biten
 

Stjärntyger som finns i lager
Rött, väldigt lite
Brunt finns lite mer, kan eventuellt finnas hos leverantör oxå
Rosa, lite kvar
 
Lite limegrönt finns oxå, och så ska jag ta hem turkost så fort det kommer beställning på det. Vill Du beställa i turkosa stjärnor, så maila din beställning snarast så jag vet hur mycket jag ska beställa hem. Senast söndag 9 september behöver jag din beställning! Så, har ni visat intresse för detta tyg, så måste ni alltså beställa för att säkerställa att ni får av just detta :-) Bild på tyget finns längre ner på body och byxa.
 

Molntyger som finns hemma. Lime kan jag ta hem oxå. Finns med att beställa av de flesta, men hur länge kan jag tyvärr inte svara på, så hör av dig snart :-)
 

Mer tjejjigt. Sista bitarna av samtliga. Klövertyget väldigt lite kvar.
 

Små mängder av djurtyger som finns kvar. Det grå nere till höger finns lite mer av och passar sig superbra till mjuka luftiga byxor! Bild kommer på byxa under dagen.
Sist men inte minst finns lite gröna elefanter kvar :-)
 
Hör av dig med Din beställning. Först till kvarn på alla tyger med mindre tillgång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0