Vem är jag?

Ja, det har jag frågat mig själv många gånger. Men just nu är jag en (snart) 2-barns mamma som ska vara föräldraledig ett år framåt ungefär. Har en underbar 2-åring och som sagt en som förväntas titta ut den 5 april.

Är oftast glad och positiv och vill hellre se mig själv som en problemlösare än en problemsökare.

Just nu är mitt stora intresse att sy, särskilt till småfisar som mina egna :-D Eftersom det blir rätt mycket sytt så sätter jag ut en del till försäljning istället. Det är det du kommer att hitta här. Hoppas att det är något som faller Dig i smaken. Maila [email protected] vid intresse. Allt finns för avhämtning i Dvärsätt, men kan även skickas mot portokostnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0