Vilken dag!

Har stått på marknad med mina kläder och mössor idag. Regn stod på menyn, men i och med att klockan slog 11 skingrade sig molnen och solen tittade fram! Mycket folk och glada miner. Stod bredvid ett föräldrakooperativ som lämnade ut information. Synd det är långt till torvalla, annars lät det himla trevligt.

Fick en del kläder och mössor över. Kommer rea ut de som är kvar för att göra plats till nya tyger. Hösten är ju på intågande, så lite fodrade mössor kanske är av intresse?

Under morgondagen kommer jag göra en snabbinventering och uppdatera tygtillgången, så eventuella beställningar kan tas emot. Undrar ni över något tyg under tiden, så släng iväg ett mail till [email protected] så kollar jag det först.

Tack för idag! Nu ska den här fröken sova igen några nätter :-)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

En fodrad mössa skulle jag gärna köpa!

Kommer du att sälja på loppisen på Folkets Hus den 30 september?

Mvh Annica

Svar: Hej Annica!
Har inte bokat in mig på loppisen den här gången. Går dock jättebra att beställa i valfritt tyg. Foder i fleece eller velour. Håll koll på bloggen idag och imorgon, lite nytt kommer ut och så gör jag en uppdatering på tillgång nu efter Torvalladagen.

MVH/Anna
Skruttrumpa

2012-09-03 @ 10:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0