Minna och Appa



De här fina är min Minna och Appa (Farmor och Farfar). Här är vi och hälsar på första gången sedan Allis kom till världen, såklart i mammas hemsydda alster :-P

Den här bodyn och byxan sydde jag för att ha när vi åkte hem från BB, OM det skulle bli en tjej vill säga. Vi var ju rätt säkra på att det var en tjej, men om det mot all förmodan skulle bli en pojke, hade jag packat symaskinen, pojkmönstrat tyg och tråd, som pappan bara skulle hämta, så kunde jag sy iordning en liten outfit på BB var det tänkt. Men vi hade ju så rätt. Ut kom en bedårande liten fröken. :-D

Allis är Farmor och Faffas 6:e barnbarnsbarn! Och SNART får de även sitt 13:e barnbarn! Jag ska få en kusin om bara en liten stund! Ja, men så gammal är man väl inte då! :-P Står i min almanacka att jag fyller 22 i år, måste ju stämma då! :-P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0