Stjärnor på intågande!

Beställde igår... Igen... I smyg... Igen... :-P

Har inte beställt på ett tag då jag hittat en supermysig butik här i lilla Östersund! Sydilla heter den (sydilla.no för den som inte bor i Östersund)

De stackars butiksinnehavarna ser mig väldigt ofta :-) Och så har jag ju Molly med mig, min lilla "glädjespridare". Jösses, är som att släppa in en tornado när man har med sig en mössgalen, trotsig tvååring i en sybutik med MASSOR med färglada (läs rosa och guuuuuuuuula) tyger. Och så har de ju en toalett och den vill damen låna varje gång känns det som. Hahahaha, är alltid svettig när jag går därifrån, men oxå alltid väldigt nöjd över mina fynd :-P

Men, trots detta beställde jag alltså tyger igår, igen.  Stjärnor i rosa, rött, brunt och turkost (Kanske var det någon fler färg oxå, men har nog glömt det). De borde komma i slutet av denna vecka, senast på måndag, för de är redan skickade! Här går det undan :-) Med lite tur kanske de kommer redan imorgon!!! Men ska nog inte ta ut något i förskott. Man vet aldrig med leveranser. Av erfarenhet vet jag ju att saker brukade ligga i Ånge för sortering i flera dagar. Den stoppen är numera i Östersund, så det kommer väl svida lite extra i ögonen när man ser att det finns i Östersund, men FÅR INTE HÄMTA DET!!!

Sen, så bygger ju vi ut oss lite. Vi inreder våran övervåning. När denna är klar, vilket nu inte är allt för långt borta, ska vi göra ett syrum!/kontor i Mollys sovrum!!! Igår satt vi och ritade lite för rummet vad vi behöver göra för att kunna använda det till fullo. Vi ritade in garderober, skåp, hyllplan och ritbord! Tjohoooooooo!!!! Det kommer bli så j-vla bra! Längtar längtar längtar! Ja, det är klart, längtar ju till vårt nya stora sovrum som vi ska ha uppe oxå, men nästan så detta drar lite mer! Att få undan alla tyger och symaskinen från köksbordet :-) Så tråkigt att plocka fram och tillbaka hela tiden.
Snart.......

Tack för idag och glöm inte att beställa era presenter i tid :-) Ska eventuellt stå på ett lokalt evenemang i sommar. Blir det så tar jag inte beställningarna i första hand, så var snabb nu om ni vill ha något :-) Kanske fina färgstarka stjärnor! :-)

 Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0